de Recruiter

Britney Aarsen

Office Manager

Leuk dat je geïnteresseerd bent in het lezen van mijn profiel! Mijn naam is Britney en als Office Manager bij de Recruiter houd ik me bezig met secretariële ondersteuning, HR en Finance. Hiernaast ben ik ook verantwoordelijk voor de afdeling Marketing en Communicatie en pak ik de facilitaire en ICT-zaken op en last but not least het regelen van events, lunches of meerdaagse reizen.

Ik ben er goed in om als de spin in het web te fungeren omdat plannen, organiseren en regelen me in het bloed zit. Orde in de chaos scheppen en zorgen dat alles tot in de puntjes verzorgd is. Voor mij voelt het niet als werk en ik begin dan ook met plezier aan mijn dag om te zien wat er nu weer op me te wachten staat. Ik kan moeilijk dingen uit handen geven, maar dat betekent wel dat mijn collega’s zich volledig op hun kerntaken kunnen focussen.

Voor deze job ben ik benaderd door Ramon, de directeur van de Recruiter. Het klikte meteen goed, ook omdat er veel flexibiliteit is en je hier het volledige vertrouwen van het team krijgt. Dat zorgt voor een uitstekende werksfeer en stimuleert nog meer om met verbetervoorstellen te komen, hier focus ik me graag op. Kan iets slimmer, voordeliger of efficiënter?

Mijn vrije tijd breng ik graag door met familie en vrienden. Ik bloei op tussen de mensen, om samen leuke dingen te doen, diepe gesprekken te voeren en lekker te eten. Ik doe regelmatig aan fitness en ik geniet van stedentrips en langere vakanties. Een rondreis door Azië staat nog op mijn bucketlist.

 

Vrijblijvende afspraak?